Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2008 15:12 - Нейни изповеди
Автор: rumila Категория: Изкуство   
Прочетен: 9699 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 19.09.2008 15:25



"ТРЪГНЕ ЛИ ЧОВЕК С ЧИСТИ ПОДБУДИ КЪМ НЕЩО ВИНАГИ УСПЯВА." - НЕВЕНА КОКАНОВА

image



image



image  


image
image

"Какво има?" - това беше първата ми реплика в киното.Но тя бе съдбовна, защото отвори вратите на много други. Аз съм любознателен човек, бих казала любопитен. Затова търся и искам да зная какво представлява светът, природата, човекът... Най - вече  ЧОВЕКЪТ!
...Аз нямах професори, не бях от ничий клас на института... Нямам никакво желание да умаловажавам благодарността си към много хора, с които съм работила и на които дължа толкова много за успеха си. Топлеше ме присъствието на моя съпруг,  режисьора Любомир Шарланджиев, който ме  караше във всяка роля да ставам актриса ОТНАЧАЛО!
Дълго време ме наричаха "първа дама" на българското кино. И не само зарад изиграните над 50 роли, а заради "влюбеното" око на камерата в мен... Приятно ми е било да усещам блаженото чувство за проекция във времето... А може би това са били миговете на същинска реализация, когато душата ми се е съизмервала с вечността....

Стихове,  които тя обичаше

Дж. Джонсън

----

Аз искам да умра, додето още ме обичаш,
додето още съм красива,
додето моят свят все още те привлича
и моята красота блести и се увива.

Аз искам да умра, додето още ме обичаш,
защото свършва любовта във този свят
и  иде час - да искаш и да не получиш нищо...
И всичко прецъфтява като цвят.

Аз искам да умра, додето още ме обичаш,
защото твоята любов е като празник
за моите сетива и моята изстрадала душа.
Аз искам като искра да угасна.


НЕВЕНА КОКАНОВА  ИЗЛЪЧВАШЕ СВЕТЛИНА! 
КРАСИВО ЛЕКОМИСЛЕНА И СТРАННО МЪДРА, АКВАРЕЛНА И НЕИЗТРИВАЕМА. ТЯ СЪЗНАВАШЕ СВОЯТА ДУХОВНА И ФИЗИЧЕСКА КРАСОТА И Я НОСЕШЕ С НЕВЕРОЯТНО ДОСТОЙНСТВО,  И Я РАЗДАВАШЕ, 
БЕЗ ДА ГУБИ СЕБЕ СИ.



Тагове:   нейни,


Гласувай:
0



1. bizzaro - Браво!
06.08.2008 15:16
Стойностен пост, браво!
цитирай
2. cecobob - Браво!
06.08.2008 22:33
Много добре.
цитирай
3. inakrein - Харесва ми начина, по който си я п...
09.08.2008 17:03
Харесва ми начина , по който си я представила. Някой от нейните роли са незабравими , а красотата и нежното й излъчване са неповторими . Благодаря за подаръка , който чрез този постинг си направила на всички , които харесват нейното излъчване и магия.
цитирай
4. tera - Харесвам я особено в "Крадецът на праскови'
17.09.2008 18:41
и "Тютюн". Както и в една постановка на театър "Възраждане" - "Колко е важно да си желана" на Илинда Маркова малко преди да почине.

Но на втората снимка все пак е Катя Паскалева.
Поздрави!
цитирай
5. rumila - Благодаря на всички
19.09.2008 15:32
Благодаря ти tera!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumila
Категория: Други
Прочетен: 75175
Постинги: 8
Коментари: 37
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930